استایلی متفاوت و به روز با کت و شلوار چهارخانه

اگر شما هم عاشق استایل رسمی و شیک کت شلوار زنانه، مخصوصا کت و شلوار چهارخانه  هستید و میخواهید جدیدترین و شیک ترین مدل های کت شلوار زنانه و دخترانه را مشاهده کنید و اصول ست کردن آن را بیاموزید، با فاطیما مد دراین مطلب همراه شوید.

چرا کت و شلوار؟

اگر به دنبال لباسی هستید که همیشه و در همه مکان ها و مجالس و مهمانی ها از یک لباس شیک استفاده نمایید کت و شلوار زنانه و دخترانه بهترین انتخاب و کامل ترین گزینه برای شما می باشد که در عین حال خوش تیپ و خاص هم می شوید.

کت و شلوار از لباس های رسمی به حساب می آید و اگر شما تمایل دارید در مجالس و مهمانی ها تیپی رسمی و پوشیده ای داشته باشید بهتر است این مدل لباس را برای پوشیدن انتخاب نمایید. فقط دقت کنید که کت و شلواری که می پوشید مطابق با مد روز و فرم اندام شما باشد.

همانطور که در مقالات دیگر نیز تاکید داشتیم، برای انتخاب کت و شلوار زنانه، استایل و فرم بدن اهمیت زیادی دارد. بانوان چاق یا لاغر، قد کوتاه یا قد بلند برای خرید کت و شلوار باید الزاماتی را رعایت کنند. پس فرم بدن خود را بشناسید و بهترین انتخاب را بر اساس فرم بدن خود داشته باشید.

مثلاً پیشنهاد می شود خانم هایی که اکمر درشتی دارند از  کت و شلوار های  پاچه گشاد استفاده کنند تا همواره  تمرکز دید طرف مقابلتان از کمر به  سمت انتهای شلوار منتقل  شود. یا مثلاً خانم هایی که کوتاه  قد هستند (زیر  ۱۶۵ سانتی متر)، از کت های  کوتاه استفاده کنند تا قد آن ها کشیده  تر نمایان شود. یا بانوان قد بلند همواره از استایل های هم رنگ استفاده کنند که جذابیت بیش تری در اندام آن ها به نسبت  گزینه  های چند رنگ دارد.

ست کردن کت و شلوار چهارخانه

ست کردن کت و شلوار زنانه آن هم مدل چهارخانه، زیبایی و جذابیت استایل شخصی شما را چند برابر می‌کند. در این خصوص باید دقت کافی داشته باشید، زیرا با یک انتخاب اشتباه، شما به سادگی جذابیت‌تان را از دست می‌دهید. کت و شلوار زنانه چهارخانه طوسی، به دلیل خنثی بودن رنگ آن، قابلیتی عالی برای ست شدن با رنگ های مکمل کیف و کفش و اکسسوری را دارا است و در واقع یک استایل کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد. مخصوصا اگر آن را با کفش پاشنه بلند مشکی ست کنید. اگر استایل کت و شلوارتان اسپرت باشد به راحتی می توانید با انواع کتونی به خصوص کتونی سفید ست کنید.

معمولا برای ست کردن لباس برای دختران جوان، باید دور رنگ‌هایی مثل سبز و خردلی از رنگ های ممنوعه برای این رده سنی است. بهترین رنگ‌هایی که می‌توانید در کت و شلوارتان انتخاب کنید، رنگ‌های سفید، مشکی، آبی کم رنگ و صورتی است. در پارچه های مدل طرح‌دار نیز، بهترین مدل پارچه تک رنگ خال خالی و پارچه های راه راه و چهارخانه بسیار باریک است. جالب است بدانید که ترکیب سفید و سرمه ای سبکی کلاسیک و زیبا ایجاد می‌کند. خلاقیت و هنر شما در انتخاب تاپ زیر کت نیز، بخش جذاب ماجرا است که می توانید از شومیز های زیبایی که با آستین و یا بدون آستین هستند استفاده نمایید و جذابیت خود را چندین برابر کنید.

برای مشاهده انواع شال و روسری، لباس های مجلسی، لباس عروس، لباس فرمالیته عروس، مانتو، پالتو، خرید آنلاین لباس و همچنین خرید شومیز دخترانه، پیراهن زنانه ، خرید کت و شلوار زنانه و خرید سرهمی و جدیدترین مدل های کت و شلوار مجلسی و کت و شلوار اسپورت و کت و شلوار چهارخانه کلیک کنید.

 

این نوشته در تاریخ فوریه 17, 2021 ساعت 9:04 ق.ظ منتشر و در دسته‌بندی نشده دسته‌بندی و با ، ، برچسب زده شده است. افزودن پیوند یکتا به لیست علاقه‌مندی‌ها. دیدگاه‌های این نوشته را با خوراک RSS این نوشته دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *