انتخاب لباس سرهمی یا اورال مناسب

انتخاب لباس سرهمی یا اورال مناسب

لباس های سرهمی یا اورال در ابتدا پوشش خلبان ها و کارگزان اروپایی بوده و در طول زمان به دنیای مد راه پیدا کرد تا جایی که امروزه در طرح ها و مدل ها و رنگ های مختلف و متنوعی در بازار یافت می شوند و همچنین طرفداران زیادی نیز دارند

از سرهمی ها می توانید در مجالس و مهمانی ها ی رسمی و نیمه رسمی استفاده نمایید و برخی از طرح های آن را نیز می توانید در خانه به عنوان لباس خانگی راحت بر تن نمایید. در این مقاله قصد داریم تا نکاتی مهم در انتخاب سرهمی را برای شما عزیزان بیان نماییم با فاطیما مد همراه باشید.

برای مشاهده انواع شال و روسری، لباس های مجلسی، لباس عروس، لباس فرمالیته عروس، مانتو، پالتو، و … از فاطیما مد و خرید آنلاین لباس و همچنین  خرید شومیز دخترانه، پیراهن زنانه ، خرید کت و شلوار زنانه و خرید سرهمی اینجا کلیک کنید.

نکات کلیدی خرید سرهمی

  1. سایز

اولین چیزی که هنگام انتخاب هر نوع لباسی مانند خرید سرهمی زنانه باید به آن توجه نمایید، سایز آن است که باید حتما متناسب با بدن شما خانم های خوش پوش ایرانی باشد. فراموش نکنید لباس های سرهمی همانطور که گفتیم می توانند هم کارایی روزانه را برایتان داشته باشند و آن ها را در منزل به عنوان لباس راحتی استفاده نمایید و هم همچون یک لباس مجلسی سبب درخشش شما در مهمانی ها و مجالس رسمی تان شود؛ البته شرط ابتدایی خرید یک سرهمی در اندازه مناسب است!

  1. جنس

جنس این لباس می تواند از جنس نخ، جین، چرم، نایلون، کرپ، پشم، پلی استر و دیگر متریال های پوششی تولید شده باشد که البته فارغ از جنس لباس، حس راحتی و همچنین ضد حساسیت آن نیز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

  1. نوع آستین:

آستین لباس های سرهمی می تواند بصورت بلند، کوتاه، سه ربع و یا اصلا بدون آستین باشد.توجه به نوع آستین سرهمی مورد نظرتان نیز از دیگر نکات مهمی است که هنگام خرید این قبیل لباس های زنانه باید به آن توجه داشته باشید

  1. شکل یقه:

فرم یقه و حالت ایستاده یا قابل خم کردن آن از دیگر مواردی است که توصیه می کنیم در خرید سرهمی حتما به ان توجه داشته باشید. امروزه برای طراحی و دوخت لباس های سرهمی یقه های هفتی، گرد، خشتی، دکلته، باز و همچنین برگردان استفاده می شود.

  1. انتخاب رنگ و طراح لباس:

ابتدا مشخص کنید سرهمی مدنظرتان را می خواهید در مهمانی ها و مجالس رسمی و یا تنها برای استفاده بصورت روزانه و یا دورهمی های دوستانه استفاده نمایید ، و بعد رنگ و طراحی آن را انتخاب نمایید.که طرح مناسب هم می تواند شما را بلندتر از قد خود نشان دهد و هم می تواند باعث لاغر و یا توپُر نشان دهد

  1. نحوه پوشیدن:

معمولا سرهمی بصورت کشی پوشیده می شود اما با این حال می توان با کمی گشت و گذار در بازار ایران با انواع مختلفی از سرهمی ها که با بند و یا دکمه و یا زیپ نیز بسته می شوند، مواجه شد.

  1. جیب:

اینکه سرهمی شما جیب داشته باشد و یا فاقد آن تنها بسته به سلیقه و نظر شما دارد. با این حال فراموش نکنید که معمولا خانم ها چیزهای زیادی دارند که دوست دارند همیشه آن ها را همراه خود داشته باشند و به همین سبب خرید یک سرهمی جیب دار می تواند برای آن ها بسیار کارآمدتر احساس شود.

  1. فرم لباس:

فاکتور مهم بعدی در خصوص انتخاب و خرید سرهمی توجه به فرم لباس مورد نظر شما است که می تواند بصورت جذب، راسته و همچنین گشاد طراحی و تولید شده باشد.

  1. اندازه فاق:

با توجه به سراسری بودن این نوع از لباس های زنانه یادتان باشد کیفیت دوخت خصوصا در قسمت فاق و همچنین میزان بلندی و یا کوتاهی فاق لباس از جمله مواردی است که می تواند سبب رضایت شما از انتخاب و پوشیدن لباس و یا بالعکس شود؛

 

این نوشته در تاریخ فوریه 22, 2021 ساعت 10:30 ق.ظ منتشر و در دسته‌بندی نشده دسته‌بندی شده است. افزودن پیوند یکتا به لیست علاقه‌مندی‌ها. دیدگاه‌های این نوشته را با خوراک RSS این نوشته دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *